Blog

SEO De ce conținutul este important pentru SEO?

Conținut și SEO.

În cel mai bun caz, ele formează o legătură care poate catapulta orice site web la începutul clasamentului în motorul de căutare.

Dar asta numai când sunt realizate bine. Pentru că, atunci când sunt realizate rău, pot provoca penalități din partea Google care sunt aproape imposibil de recuperat.

Scopul acestui capitol este simplu; pentru a vă oferi o înțelegere a motivului pentru care conținutul este important pentru SEO și vă arată ce puteți face pentru a vă asigura că lucrează împreună în armonie.

Pe măsură ce ne vom arunca cu capul în jos, vom obține o mai bună înțelegere a conținutului, a valorii sale de SEO și a modului de a crea conținut optimizat, care vă va atrage pe radarul motorului de căutare.

Să începem.

Ce înseamnă “Conținut”

Furnizarea unei definiții exacte a conținutului și a unei înțelegeri de către toți comercianții ar fi aproape imposibilă.

Dar, deși este o provocare, CEO-ul TopRank Marketing Lee Odden a adunat câteva definiții ale conținutului de la comercianții din întreaga lume care ne dau un punct de plecare solid.

Actorul comercial Heidi Cohen descrie conținutul ca:

“Informații de înaltă calitate, utile care transmit o poveste prezentată într-o manieră contextuală relevantă, cu scopul de a solicita o emoție sau un angajament. Livrate live sau asincron, conținutul poate fi exprimat utilizând o varietate de formate, inclusiv text, imagini, video, audio și / sau prezentări. “

Deși descrierea lui Cohen este corectă, este important să înțelegeți că conținutul găsit online nu este întotdeauna de înaltă calitate și util.

Există o mulțime de conținut rău, care nu oferă o relevanță sau utilitate pentru cititor.

Într-o definiție mai simplificată, dar similară, fondatorul Social Triggers Derek Halpern spune:

“Conținutul vine sub orice formă (audio, text, video) și informează, distrează, iluminează sau îi învață pe cei care o consumă”.

Încă o dată, Halpern descrie un conținut care, cel puțin, este relevant și util pentru publicul vizat.

Dacă evităm o descriere a conținutului “de calitate”, putem lua o abordare mai directă prin analizarea a zeci de tipuri diferite de conținut digital.

În acest moment, ar trebui să aveți o idee destul de bună despre ce conținut trebuie să folosiți, de asemenea, unele dintre diferitele formate în care poate fi prezentat.

Dar ce este valoarea SEO-ului și de ce este atât de important ca cei doi să lucreze împreună?

Care este valoarea SEO a conținutului?

Google, regele motoarelor de căutare, procesează peste 3,5 miliarde căutări pe zi.

Și din moment ce vorbim despre optimizarea motorului de căutare, înseamnă că sunt foarte potrivite pentru a răspunde la această întrebare.

Larry Page și Sergey Brin au fondat Google în 1998 cu o  misiune :

Această misiune a rămas și în ziua de astăzi. Modul în care organizează aceste informații, cu toate acestea, sa schimbat destul de mult de-a lungul anilor.

Algoritmii Google continuă să evolueze într-un efort de a furniza, după cum se spune, “rezultate utile și relevante într-o fracțiune de secundă”.

“Rezultatele utile și relevante pe care Google încearcă să le furnizeze sunt piesele de conținut disponibile pe web.

Aceste fragmente de conținut sunt ordonate după ordinea de utilitate și relevanță pentru utilizatorul care efectuează căutarea.

Și asta înseamnă că, pentru ca conținutul dvs. să aibă valoare SEO, trebuie să fie benefic pentru utilizatori.

Cum vă asigurați că este benefic? Google ne ajută și cu acest răspuns.

Recomandarea lor este ca, pe măsură ce începeți să creați conținut , asigurați-vă că este:

 

Când aceste elemente sunt în vigoare, veți maximiza potențialul valorii SEO a conținutului dvs. Fără acestea însă, conținutul dvs. va avea foarte puțină valoare.

Dar, crearea unui conținut extraordinar nu este singura piesă a puzzle-ului. Există o latură tehnică pe care trebuie să o cunoașteți și dumneavoastră.

În timp ce vom vorbi despre asta mai târziu în acest capitol, am detaliat resursele cuprinzătoare despre cum să evaluezi valoarea SEO a unei piese de conținut.

Deocamdată, putem concluziona că valoarea SEO a conținutului depinde de cât de utilă, informativă, valoroasă și credibilă este.

Importanța optimizării conținutului

Motivul pentru care conținutul optimizat este important este simplu … nu te vei clasifica în motoarele de căutare fără el.

Dar, așa cum am menționat deja pe scurt, este important să înțelegeți că aici există mai mulți factori.

Pe de o parte, aveți creație de conținut.

Optimizarea conținutului în timpul creării se face prin asigurarea faptului că conținutul dvs. este centrat pe public și respectă recomandările din secțiunea anterioară.

Dar ce înseamnă media din partea publicului și cum diferă de celelalte tipuri de conținut? Acest grafic are o treabă excelentă de a explica diferența:

 

Concentrată pe public, înseamnă pur și simplu că vă concentrați asupra a ceea ce audiențele vor să audă mai degrabă decât despre ce doriți să vorbiți.

Și, așa cum am identificat, producerea unui conținut util și relevant este numele jocului dacă căutați să vă poziționați în motoarele de căutare.

Pe cealaltă parte a ecuației de optimizare se află chestiile tehnice.

Aceasta implică factori precum cuvinte cheie, meta-titluri, meta-descrieri și adrese URL.

Și despre asta vom vorbi  pe măsură ce ne vom arunca cu capul în modul de creare a conținutului optimizat.

Cum se creează un conținut optimizat

Atunci când încercați să creați conținut optimizat, există câțiva pași pe care trebuie să îi urmăm.

1. Efectuați cercetarea cuvintelor cheie și determinați tema

Deși am identificat deja că obiectivul dvs. principal ar trebui să fie crearea de conținut orientat spre public, este necesară cercetarea cuvintelor cheie pentru a vă asigura că conținutul rezultat poate fi găsit prin intermediul motoarelor de căutare.

Câteva lucruri pe care trebuie să le țineți cont atunci când alegeți cuvintele cheie și subiectul:

  • Concentrați-vă pe cuvintele cheie cu lungă durată
  • Evitați cuvinte cheie extrem de competitive cu numere de căutare masive
  • Utilizați un instrument dovedit de cercetare a cuvintelor cheie
  • Potriviți subiectul dvs. la cuvântul dvs. cheie

2. Dezvoltați conturul și formatul pentru o citire optimă

Pe măsură ce vă creați conturul, asigurați-vă că formatați conținutul de bază astfel încât acesta să fie împărțit în bucăți mici.

Cititorii on-line au spații de atenție incredibil de scurte. Și nu vor rămâne acolo dacă articolul dvs. este doar un paragraf ginorm.

Cel mai bine este să rămâi cu paragrafele care au 1-2 fraze în lungime, deși este bine dacă se întind la 3-4 propoziții mai scurte.

Veți dori, de asemenea, să fiți sigur că inserați subcărțile și / sau vizuale la fiecare 150-300 de cuvinte pentru a rupe conținutul în continuare.

 

 

3. Rămâneți la subiectul dvs. și cuvântul cheie vizat

Pe măsură ce începeți să vă scrieți conținutul, țineți cont de importanța lipirii subiectului și a țintitului cuvânt cheie pe care l-ați ales.

Nu încercați să scrieți despre tot și orice altceva într-o singură bucată de conținut. Și nu încercați să vizați zeci de cuvinte cheie.

A face acest lucru nu este doar o pierdere imensă de timp, dar vă împiedică să creați conținutul cel mai “util și relevant” pe subiectul dumneavoastră.

Concentrați-vă pe ceea ce ați ales ca subiect și rămâneți hiper-relevant pentru acel subiect și cuvântul cheie care îl acceptă.

Ghidul local SEO pentru începători al lui Brian Harnish este un exemplu excelent al unui autor care rămâne hiper-relevant pentru un anumit subiect și cuvânt cheie.

Privind doar la titlul său, tema și cuvântul cheie țintă sunt imediat clare.

Și, datorită acestui accent, ghidul lui Harnish se situează pe prima pagină a Google pentru expresia “ghid SEO local”.

Ghid SEO local pentru începători - Google SERP

4. Includeți backlink-urile de-a lungul conținutului dvs.

Dacă citiți ghidul SEO local, veți observa că Harnish include mai multe linkuri către site-uri externe.

Deoarece Google a făcut clar faptul că credibilitatea este un factor important SEO, legătura cu site-urile relevante, de încredere și cu autoritate vă poate ajuta să vă asigurați că motoarele de căutare văd conținutul dvs. ca fiind credibil.

Cu toate acestea, asigurați-vă că cuvintele pe care le utilizați pentru link sunt relevante pentru site-ul la care va fi trimis utilizatorul.

De exemplu, aruncați o privire la această teză:

“Trebuie să înțelegeți cum să creați un titlu convingător pentru conținutul dvs.”

Dacă ați fi conectat la o resursă care să arate cititorului cum să creeați titluri de prestigiu, doriți să conectați partea boldată prezentată mai jos:

“Trebuie să înțelegeți cum să creați un titlu convingător pentru conținutul dvs.”

În cele mai multe cazuri, este recomandat să păstrați linkurile la 6 cuvinte sau mai puține.

Cum să optimizați conținutul după ce a fost creat

Acum, pe partea “tehnică” a optimizării conținutului.

Pașii cei mai importanți includ optimizarea următoarelor:

  • Tag Tag
  • Meta Descriere
  • URL-

Să aruncăm o privire la modul de a finaliza fiecare pas.

1. Cum să optimizați eticheta de titlu

Când un utilizator efectuează o căutare, eticheta titlului este titlul pe care îl puteți vedea în partea de sus a fiecărui rezultat. Pentru referință, este partea evidențiată în imaginea de mai jos:

Tag Tag

Etichetele de titlu sunt importante din câteva motive. În primul rând, ele ajută motoarele de căutare să înțeleagă ce este pagina ta.

În plus, acestea pot fi un factor determinant pentru care rezultatul căutării pe care un utilizator îl alege.

Pentru a optimiza eticheta titlului , veți dori să fiți sigur de următoarele:

  • Păstrați-l sub 60 de caractere.
  • Nu introduceți mai multe cuvinte cheie în titlu.
  • Fii specific în ceea ce privește conținutul.
  • Plasați cuvintele-cheie țintă la început.

Exemplul de mai sus, din ghidul lui Harnish, este unul bun.

Iată un exemplu de etichetă care nu respectă aceste reguli:

Un exemplu de etichetă care nu este optimizată

Diferența dintre cele două este clară și arată importanța optimizării etichetelor de titlu.

2. Cum să optimizați descrierea Meta

Descrierea meta este fragmentul mic de text care apare sub eticheta titlului și adresa URL.

Când efectuați o căutare, este secțiunea care este cuprinsă mai jos:

Exemplu de descriere Meta

În timp ce Google a spus că meta descrierile nu au un impact direct asupra clasamentelor, acestea afectează dacă un utilizator face clic pe pagina dvs. Și rata de clic poate avea un impact indirect și asupra clasamentelor.

În ceea ce privește cele mai bune practici în descrierea meta, ar trebui:

  • Păstrați-l sub 160 de caractere.
  • Oferiți o scurtă prezentare generală a conținutului.
  • Includeți cuvinte cheie relevante (acestea vor fi evidențiate atunci când un utilizator vede rezultatele căutării).

Exemplul de mai sus arată o descriere bine pusă împreună. Iată un exemplu de unul care ar putea folosi ceva lucru:

Exemplu de meta descriere optimizată

3. Cum să optimizați adresa URL

Structura URL – ului dvs. este o altă componentă a SEO care are un impact indirect asupra clasamentelor, deoarece poate fi un factor care determină dacă un utilizator face clic pe conținutul dvs.

Rezistența la citire este cea mai importantă aici, deoarece asigură faptul că utilizatorii de căutare nu sunt speriați de adresele URL lungi și misterioase.

Imaginea de mai jos oferă un exemplu foarte bun despre modul în care citirea adreselor URL poate afecta modul în care un utilizator vede rezultatele.

Scala de citire a adreselor URL

Deci, de ce este un conținut important pentru SEO?

Răspunsul?

Deoarece, atunci când conținutul este optimizat, vă îmbunătățește drasticvizibilitatea.

Și fără vizibilitate și expunere, conținutul dvs. este doar unul din milioane de articole care sunt postate zilnic pe web.

Nimeni nu o vede.

Nimeni nu o împărtășește.

Nimeni nu face nimic cu ea.

Dar este de fapt ușor să devii vizibil când știi ce să faci.

Uneori, poate fi diferența de ceva atât de mic ca scrierea de metadate optimizate, unice pentru toate paginile dvs. pentru a trimite un imens vizibilitate companiei Google.

Dacă doriți vizibilitate și expunere, trebuie să vă angajați să creați un conținut optimizat în mod constant.

Author Details

Înscrieți-vă gratuit la newsletter și veți primi
pe mail cele mai noi postări!